woensdag 29 maart 2017

Bedankt leden en Bestuur

Geachte leden van buurtvereniging "plein9 "te Gorssel .


Gezien mijn gezondheid die mij in de  steek laat ben ik genoodzaakt mijn functie als voorzitter  neer te leggen .
Ik wil iedereen leden en  bestuur hartelijk  danken voor het vertrouwen die ik de afgelopen 15 jaar mocht krijgen , ik heb een leuke tijd gehad maar gezondheid moet nu even voor gaan .
Ik wens het bestuur  het aller  beste met deze mooie vereniging  en hoop dat ze snel een nieuwe voorzitter en een penningmeester  vinden zodat ze weer op volle sterkte verder kunnen dus mocht u  het team willen versterken neem  dan contact op met mevrouw Lydia  Boode.




Nogmaals  hartelijk dank voor het vertrouwen .


Met vriendelijke groet ,
Joop Jonkers
parallelweg 1 7213 vt Gorssel

Geen opmerkingen: