"Ik weet dat de lente komt"

 

De lente begint!

Afgelopen maand is de jaarlijkse ledenvergadering geweest. Ondanks de voorjaarssnottebellen, was er een behoorlijke opkomst. De vergadering zelf was kort en krachtig. De verslaglegging ontvangt u per mail de komende weken.

De lente is nu ook echt begonnen; het is fris, soms windering, maar vooral lekker zonnig. Dit merken we ook in de speeltuin. De kinderen en ouders komen geregeld langs.

Om alles veilig te houden, worden de jaarlijkse keuringen door de gemeente ook in de lente gehouden. We houden u op de hoogte van eventuele besluiten en veranderingen.

Heeft u zelf suggesties voor het vervangen van een toestel; laat dit ons weten en mail plein9gorssel@gmail.com

 

Op zaterdag 26  maart, vanaf 14.00u staat de eerste buitenactiviteit gepland: Street-artists. Stoepkrijt tekeningen maken! Iedereen mag mee doen. De limonade staat klaar en voor materiaal wordt gezorgd.

Op zondag 17 april, Eerste Paasdag, vanaf 10.00u wordt het bekende Paas-ei-zoek-feest gehouden. In groepen worden de eieren met letters gezocht. Kinderen vanaf 3 tot en met 14 jaar zijn welkom; de jongsten graag onder begeleiding. Opgeven is gewenst via plein9gorssel@gmail.com met de melding “Paas-ei”.

 "ik weet dat de lente komt

ik  weet het nu heel zeker

ik weet dat de lente komt

 


wie heeft je dat gezegd?

de bloemetjes langs de weg.

wie heeft je dat verteld?

de lammetjes in het veld

 

ik weet dat de lente komt"

Alvast zonnige dagen gewenst!

Reacties